Okresní hospodářská komora Beclav

Dělejte marketing jako Red Bull! 2

Unikátní možnost získat know-how od marketingového profesionála, který se ve firmě Red Bull stará o 20 zemí. „Protože každý marketing může být lepší. Zvlášť pokud se mu příliš nevěnujete, máte k dispozici nevyužitý potenciál k rychlému růstu. Občas se podnikání rozjede tak rychle a obchodních aktivit je tolik, že na řízenou propagaci nezbývá čas či volné zdroje. Věděli jste, že k tomu dnes ani nepotřebujete velké peníze? Ať již vaše firma začíná, roste, maturuje, je na rozcestí či klesá, v každé fázi pomáhá určitá marketingová strategie. Jelikož v tomto kurzu nejde o „jak na Facebook“, ale o nadčasové přístupy s širokým uplatněním, je školení vhodné pro šéfy, specialisty i pro ty, kteří se marketingu prozatím nevěnovali. “

Z programu např.:

  • Jak vytvořit lepší obsah?

V džungli neustále se měnících médií zůstává jedna osvědčená stálice – kvalitní obsah. Ať již děláte leták, TV či online, v mnoha studiích vychází content jako nejdůvěryhodnější a nejefektivnější forma marketingu. Upozorním na časté chyby při tvorbě obsahu a jak se jim vyhnout. A jak lépe na fotky a videa, ať již je připravujete sami na mobilu či s velkou produkcí.

  • Kreativita
    Jak inovovat, přinášet revoluční nápady a řešení na jakékoli téma, jak získat nový úhel pohledu. Stalo se Vám někdy, že jste potřebovali něco nového a nevěděli jste, jak začít? Každý může být kreativní, jenom k tomu potřebujeme správný přístup.

 

  • Aplikace a produktivita

Jaké používat nástroje pro lepší profesní i osobní život? Vychytávky pro počítač i smartphone. Sám jich mám přes 500, ukážu Vám nejlepší z nich. Produktivita, osobní rozvoj, týmové projekty, time-management, analytika, inspirace, zdraví. Pomůžu Vám vybrat, co se hodí pro Vás business, jak si zjednodušit svůj den a zefektivnit práci.

 

  • Influenceři a trendy

Podíváme se na téma youtubeři, sportovci, umělci. Dozvíte se, kdo jsou a proč spolupracovat s micro-influencery, instagramery, blogery. Jaký je jejich vliv? Má smysl do nich investovat a jak na ně bez rozpočtu? Jak mají propagovat Vaši službu/produkt? Ukázky dobrých a špatných kampaní v souladu s korporátní identitou. Dozvíte se, co znamenají pro praxi termíny jako Al, AR, remarketing, employer branding, social live streams, C2B, bots, bug-data, machine-learning, cryptonarchy a které z nich jsou pro vás nyní relevantní.

 

O lektorovi: Miloslav Formánek pracuje 12 let v marketingu Red Bullu. Otestoval různé přístupy na více jak 200 projektech a pomohl přes 100 světovým sportovcům a umělcům. Věnuje se také konzultacím, rozjel marketing úspěšné módní značce ODIVI (Forbes 30pod30). Namíchal tuto praxi s teorií 300+ obchodních audio knížek, navštívil 50 zemí, propojuje nové disciplíny a jako optimista s otevřenou myslí rád sdílí své zkušenosti.

Ukázka jeho přednášky:
https://www.youtube.com/watch?v=ttxMtqHF94U

Proč by jste se měli přihlásit?

- Je to první odtajnění dovedností, exkluzivně pro Hospodářskou komoru za výjimečnou cenu.
Vaše konkurence nespí a sleduje aktuální trendy i vás.
- Cílem není získat certifikát na nástěnku, ale zlepšit firmu díky předaným několikaletým zkušenostem.
Jedinečná možnost konzultace i dalších vašich marketingových témat.

Omezeno pro 12 účastníků!

Seminář je určen nejen pro začínající podnikatele.

Platby zasílejte v termínu od 8.2. - 20.2.2019, platba musí být připsána nejpozději 20.2.2019.

Akceptujeme pouze platby převodem. Zaslané platby nevracíme!

 


Termín

OHK Břeclav, dveře č.207,
nám. T.G.Masaryka 38/10, 690 02 Břeclav

Lektor

Miloslav Formánek
12 let pracuje v marketingu Red Bullu

Cena

1900(vč. 21% DPH) Členové
2500(vč. 21% DPH) Nečlenové

Informace o platbě

Číslo účtu: 675660453/0300
Variabilní symbol: 21022019

Kapacita semináře

12 osob


Přihlásit se k semináři

Kalendář událostí