Okresní hospodářská komora Beclav

Seznam seminářů OHK Břeclav

INTRASTAT

03. 10. 2019

„Seminář je určen všem, kteří obchodují s ostatními členskými státy Evropské unie a mají povinnost vykazovat údaje do Intrastatu, tj. jejich obchodní transakce a pohyby zboží z/do jiného členského státu přesahují hodnotu 8 mil. Kč za rok.“

Více informací >


„Stává se Vám často, že se neumíte prosadit? Obdivujete druhé, jak snadno komunikují a vám to nejde? Ustupujete a pak jste nespokojení? Válcují vás druzí argumenty, přestože si myslíte, že máte pravdu? Rádi byste si dali do pořádku své sebevědomí a nevíte úplně jak na to? Chcete být nezávislí na hodnocení ostatních a dělat si věci po svém, i když většina nesouhlasí? Pojďte zjistit, jak porušit naprogramované vzorce chování a myšlení, které způsobují, že nás svazuje strach z neznáma, ze selhání, z komunikace s lidmi a z toho být sám sebou a žít naplno.“

Více informací >


„Žijeme v době, kdy je téměř všechno možné. Po očku sledujeme svůj život a srovnáváme ho s životy ostatních. Někdy máme pocit, že jiní lidé mají jednoduše lepší život. Víc se jim daří, jsou spokojenější, možná i víc vydělávají, mají lepší vztahy, dosahují různých cílů. Zejména v době sociálních médií můžeme cizí úspěch pozorovat téměř každý den. Málokdy se však zastavíme a uvědomíme si, že i my můžeme žít mnohem radostněji. I my můžeme začít u sebe. Můžeme objevit vlastní vnitřní bloky, které nám radost, hojnost či cokoliv jiného blokují. Jediné totiž co můžeme skutečně ovlivnit je naše vlastní hlava a myšlenky. A ty jsou zodpovědné za naše pocity, rozhodnutí a jednání. Můžeme zaměřit pozornost tam, kde je to skutečně užitečné. Seminář, který vás přivede k vašemu vnitřnímu dialogu, který vás blokuje a pomůže vám rozvinout nové mozkové “svaly“. Ty vám pomůžou dosáhnout osobního naplnění i vyššího pracovního výkonu.“

Více informací >


Velký pracovní výkon, správné rozhodování, koncentrace na úkoly, pocit štěstí i efektivní a přátelská komunikace. To vše jsou manažerské kvality ovlivněné zásadně tím, jak kvalitně odpočíváme. Podle výzkumů trpí většina populace poruchami spánku způsobenými stresem, nadměrným užíváním technologií a řadou dalších příčin. Přitom patří spánek k nejdůležitějším činnostem každého živého organismu a s jeho kvalitou souvisí kromě manažerských také celá řada „obyčejných“ záležitostí jako například zdraví. :-)

Více informací >


„Čeká na Vás v práci příliš mnoho úkolů, o kterých víte, že je stejně nemáte šanci nikdy včas stihnout? A kdyby to stihnout šlo, tak se Vám do toho stejně vlastně ani nechce? Představte si, co kdyby se to ale všechno stihnout dalo! Co kdyby se Vám do toho i chtělo pustit? A co kdyby se ta nejnudnější rutina udělala dokonce úplně sama? Desítky papírků s poznámkami mizí, vykřičníky v diáři se mažou a stres z každodenní zběsilé honby za termínem se mění ve skvělý pocit, že máte vše hotovo!“

Více informací >


„Po absolvování semináře budou účastníci schopni správně provádět srážky z mezd zaměstnanců, orientovat se v povinnostech plátce příjmů, řešit souběh exekucí, přednostní a nepředností pohledávky a mnoho dalšího, orientovat se v základních podmínkách tzv. osobního bankrotu, identifikovat výhody i povinnosti pro zaměstnavatele, pokud je zaměstnanec v insolvenci.“

Více informací >


Cílem semináře je komplexní rozbor problematiky reklamy a sponzoringu coby daňových nákladů, a také reprezentace a darů coby nedaňových nákladů nejen z pohledu daní z příjmů, ale i ve vazbě na DPH a další daňové zákony.

Více informací >


Informace budou upřesněny.

Více informací >


Unikátní možnost získat know-how od marketingového profesionála, který se ve firmě Red Bull stará o 20 zemí. „V džungli neustále se měnících médií zůstává jedna osvědčená stálice – kvalitní obsah. Ať již děláte leták, TV či online, v mnoha studiích vychází content jako nejdůvěryhodnější a nejefektivnější forma marketingu. Přesto do něj jen několik společností přesunulo investice a ještě méně jich s obsahem umí doopravdy pracovat. Na příkladech z praxe se dozvíte, jak objektivně rozpoznat ten “funkční s brandingem“ od “jen zajímavého“. Upozorním na časté chyby při tvorbě obsahu a jak se jim vyhnout. Jak tvořit dobré příběhy aneb storytelling. A jak lépe na fotky a videa, ať již je připravujete sami na mobilu či s velkou produkcí. Můžete, ale nemusíte, přinést své předchozí komunikační materiály k tipům na vylepšení, či donést svůj produkt a zkusit vyrobit nový obsah.“

Více informací >


Informace budou upřesněny.

Více informací >